XBOX365.GR
Τα πάντα για το XBOX!

Αρκετά βήματα μπροστά από τον ανταγωνισμό το xCloud!

Εδώ και αρκετό καιρό που έχουν ανακοινωθεί οι Gaming Streaming υπηρεσίες όπως το xCloud της Microsoft και το Stadia της Google. Πολλά έχουν ακουστεί για το κατά πόσο θα είναι λειτουργικά (τουλάχιστον στην χώρα μας), καθώς είναι πολλοί οι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την ποιότητα του τελικού αποτελέσματος.

Στο θέμα των τίτλων η νέα υπηρεσία της Microsoft θα έχει ξεκάθαρο προβάδισμα, αφού λίγο πολύ, θα δίνει πρόσβαση με την κυκλοφορία του σε μια τεράστια βιβλιοθήκη 3,500 τίτλων, όταν ο αριθμός των διαθεσίμων παιχνιδιών (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) στο Google Stadia ειναι διψήφιος.

Και πάμε τώρα στο πιο σημαντικό κομμάτι, το οποίο είναι η ποιότητα της υπηρεσίας και το κατά πόσο είναι θα είναι Playable τα παιχνίδια μέσω του Stream. Όσο πολλούς και ποιοτικούς τίτλους να διαθέτει μια υπηρεσία, αν δεν μπορείς να τους παίξεις για διάφορους τεχνικούς λόγους, η λόγο κακής υλοποίησης του Project, είναι καταδικασμένη να αποτύχει.

Αρκετά βήματα μπροστά από τον ανταγωνισμό το xCloud!

Στην E3 2019, η Microsoft έδωσε την δυνατότητα στους παρευρισκομένους να δοκιμάσουν το Project xCloud και να παίξουν μέσω της νέας υπηρεσίας της, τα HALO 5, Gears of War 4 και HellBlade, τα οποία έτρεχαν σε 60FPS σε ένα Android τηλέφωνο, με συνδεδεμένο XBOX Controller.

Σύμφωνα με τη ανάλυση που παρουσίασε το Ars Technica το xCloud παρουσίασε μόνο 67 milliseconds (ms) καθυστέρησης εισόδου (input lag) σε σύγκριση με τα 166 ms του Google Stadia. Για να καταλάβετε πόσο μικρός είναι αυτός ο αριθμός, θα σας πούμε πως αν παίζετε το HALO 5 στην κονσόλα σας το InputLag ειναι στα 63ms, δηλαδή μόνο 4ms λιγότερα. Στο test που έκαναν, για να μεταφερθεί η κίνηση από το πάτημα του κουμπιού, στην φορητή συσκευή, χρειάστηκαν 16 frames σε ένα βίντεο των 240fps (67ms) και στα τρία διαφορετικά test που έκαναν. Η μέτρηση που είχε κάνει το Digital Fundry το 2017 στο HALO 5 είχε δείξει 63ms Input Lag στην κονσόλα, οπότε μπορούμε να πούμε πως μια χαρά τα καταφέρνει η Streaming υπηρεσία της Microsoft.

Το συνολικό Latency είναι που θα κρίνει το κατά πόσο θα πετύχει η κάθε υπηρεσία και εδώ η MS έχει κάνει πολύ καλή δουλειά, αν σκεφτούμε πως στις μετρήσεις που είχαν γίνει τον Μάρτιο στο Game Developers Conference απο το Digital Foundry το Latency του Google Stadia ήταν 166ms!

Τα πρώτα δείγματα γραφής του xCloud είναι πολύ ενθαρρυντικά, αλλά φυσικά θα πρέπει να περιμένουμε να δοκιμαστεί η υπηρεσία και σε άλλα δίκτυα και υπό διαφορετικές συνθήκες, ώστε να βγάλουμε ένα ασφαλές συμπέρασμα για την λειτουργικότητα του.

Με την περιήγησή σας στο xbox365.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Διάβασε περισσότερα