XBOX365.GR
Τα πάντα για το XBOX!

Platinum Games: «Μην κατηγορείτε την Microsoft για την ακύρωση του Scalebound»

Το Scalebound είναι ένα παιχνίδι που ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της Ε3 της Microsoft το 2014, ως αποκλειστικός τίτλος του XBOX One, ο οποίος αναπτυσσόταν από την Platinum Games. Όπως όλοι γνωρίζουμε το παιχνίδι ακυρώθηκε το 2017, γεγονός που προκάλεσε μεγάλες αντιδράσεις από τους fans και όλη τη gaming κοινότητα. Από τότε πολλά έχουν γραφτεί για το ποιος ευθύνεται για την ακύρωση του τίτλου. Σήμερα ο head της Platinum Games, Atsushi Inaba μας λέει τη δική του άποψη για το θέμα σε συνέντευξη που παραχώρησε στο VGC. Σύμφωνα με τον Inaba δεν ήταν εύκολο να βλέπει τη Microsoft να δέχεται τα πυρά των πάντων μετά τα την ακύρωση του Scalebound.

Και οι δυο πλευρές απέτυχαν και το παιχνίδι δεν έκανε όλα όσα είχαμε υποσχεθεί πως θα κάνει εμείς ως developers.

Το να βλέπουμε τους fans να είναι εκνευρισμένοι απέναντι στη Microsoft λόγω της ακύρωσης, δεν ήταν εύκολο για εμάς. Γιατί η πραγματικότητα είναι ότι όταν ένα παιχνίδι αποτυγχάνει να κυκλοφορήσει και οι δυο πλευρές έχουν αποτύχει.

Πιστεύω ότι υπάρχουν τομείς στους οποίους θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει καλύτερη δουλειά και είμαι σίγουρος ότι η Microsoft ως publisher θα μπορούσε αντίστοιχα να είχε κάνει κάποια πράγματα καλύτερα. Διότι κανείς δεν επιθυμεί την ακύρωση ενός παιχνιδιού.

Σύμφωνα με το VGC, οι φήμες που κυκλοφορούσαν το προηγούμενο διάστημα, σχετικά με την αναβίωση του Scalebound ως παιχνίδι του Nintendo Switch δεν ευσταθούν καθώς όπως σημειώνεται το IP ανήκει στην Micorosoft. Στη συνέχεια ο επικεφαλής της Platinum αναφέρθηκε στα πολύτιμα μαθήματα που πήραν από την ακύρωση του Scalebound.

Πήραμε πολλά επίπονα μαθήματα, αλλά αυτή η διαδικασία μας βοήθησε να μεγαλώσουμε ως studio.
Δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε περισσότερες λεπτομέρειες, καθώς υπάρχουν κανόνες που μας δεσμεύουν ως developers. Αλλά θέλουμε ο publisher που μας έδωσε την ευκαιρία να φτιάξουμε ένα παιχνίδι να μην έχει αρνητική αντιμετώπιση.

Η αλήθεια είναι ότι δε μας αρέσει να βλέπουμε την Microsoft να δέχεται τα πυρά των fans, διότι η ανάπτυξη παιχνιδιών είναι δύσκολη και οι δυο πλευρές μάθαμε σημαντικά μαθήματα ασφαλώς.

Στη συνέχεια ο Inaba παραδέχθηκε ότι ενδεχομένως το Scalebound ανακοινώθηκε πρόωρα. Και στη συνέχεια σχολίασε ότι η ακύρωση του project δεν έχει καμία σχέση με την επιθυμία του studio να κάνει self-publish τα παιχνίδια της. Επίσης ανέφερε ότι δεν υπάρχει καμία σύνδεση στα mechanics και του gameplay του νέου παιχνιδιού που αναπτύσσει η Platinum για το Nintendo Switch με τίτλο Astral Chain, με αυτά του Scalebound.


Σχόλια

Με την περιήγησή σας στο xbox365.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Διάβασε περισσότερα