XBOX365.GR
Τα πάντα για το XBOX!

Project Triton: H Microsoft θέλει να κάνει τον ήχο των παιχνιδιών πιο ρεαλιστικό

Το project Triton είναι κάτι στο οποίο η Microsoft δουλεύει εδώ και αρκετό καιρό με στόχο να ενισχύσει την gaming εμπειρία. Το συγκεκριμένο project έχει ως στόχο να δώσει στον χρήστη μια πιο ρεαλιστική απόδοση του ήχου. Στην ουσία αποτελεί ένα σύστημα που βασίζεται σε physics και δημιουργεί την αίσθηση ότι ο ήχος είναι φυσικός. Παράλληλα η CPU του συστήματος δεν επιβαρύνεται μέσα από τις διεργασίες του. Το συγκεκριμένο project είναι αποτέλεσμα δεκαετούς έρευνας στην αποτελεσματική κυματική διάδοση, και έχει ως στόχο να καλύψει τις ανάγκες ΑΑΑ παιχνιδιών.

Το Project Acoustics είναι μια προσπάθεια να χρησιμοποιηθεί ευρέως η κυματική ακουστική, με την μηχανή Triton να αποτελεί την μηχανή ακουστικής και τα υπόλοιπα κομμάτια του project να τρέχουν στο Azure. Αν θέλετε να δοκιμάσετε το συγκεκριμένο project μπορείτε να εγγραφείτε ώστε να κατεβάσετε τη designer preview έκδοση.

Το Project Triton αυτόματα μεταφέρει αληθοφανή εφέ του περιβάλλοντος, τα οποία μεταβάλλονται ομαλά κατά την κίνηση του παίκτη στον κόσμο. Μπορείτε να δείτε πως λειτουργούν τα κυματικά εφέ στις παρακάτω φωτογραφίες.

Παρεμπόδιση
Project Triton: H Microsoft θέλει να κάνει τον ήχο των παιχνιδιών πιο ρεαλιστικό

Ο ήχος αποδυναμώνεται όταν συναντά εμπόδια από το γύρω περιβάλλον

Portaling
Project Triton: H Microsoft θέλει να κάνει τον ήχο των παιχνιδιών πιο ρεαλιστικό

Ο ήχος ακούγεται μέσα από τον τοίχο (κόκκινο) από την πηγή δεν είναι σωστός. Ο ήχος περνάει από την πόρτα που είναι πιο αληθοφανές.

Occlusion
Project Triton: H Microsoft θέλει να κάνει τον ήχο των παιχνιδιών πιο ρεαλιστικόProject Triton: H Microsoft θέλει να κάνει τον ήχο των παιχνιδιών πιο ρεαλιστικό

Ως αποτέλεσμα σε αυτή την περίπτωση έχουμε τη μείωση της έντασης του ήχου λόγω γεωμετρίας, το οποίο είναι αποτέλεσμα σύνθετης διάδοσης των κυμάτων και διάθλασης.

Reverberance
Project Triton: H Microsoft θέλει να κάνει τον ήχο των παιχνιδιών πιο ρεαλιστικό

Αριστερά: κοντά στη πηγή, το άμεσο μονοπάτι (πράσινο) είναι υψηλής έντασης σε σχέση με τις ανακλάσεις (πορτοκαλί) με αποτέλεσμα να υπάρχει υψηλή διαύγεια του ήχου και χαμηλή αντήχηση. Δεξιά: πίσω από τον τείχο, το άμεσο μονοπάτι αποδυναμώνεται λόγω της διάθλασης, προκαλώντας χαμηλή διαύγεια και υψηλή αντήχηση, και έτσι υπάρχει η αίσθηση ότι βρισκόμαστε σε διαφορετικό δωμάτιο.

Decay Time
Project Triton: H Microsoft θέλει να κάνει τον ήχο των παιχνιδιών πιο ρεαλιστικό

Η αντήχηση σε μεγαλύτερα δωμάτια είναι μεγαλύτερη, όπως συμβαίνει και στην πραγματικότητα.

How Project Triton Works

Κλείνοντας πρέπει να σημειώσουμε πως το συγκεκριμένο project έχει αξιοποιηθεί ήδη για το Gears of War 4 και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί και στα μελλοντικά παιχνίδια του XBOX.

Σχόλια

Με την περιήγησή σας στο xbox365.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Διάβασε περισσότερα