XBOX365.GR
Τα πάντα για το XBOX!

Το ακυρωμένο KINGDOMS του XBOX360 και η μεταμόρφωση του στο Ryse: Son of Rome

Το Ryse: Son of Rome είναι ένας από τους launch τίτλους του XBOX One. Το παιχνίδι αναπτύχθηκε από την Crytek αλλά αρχικά δεν προοριζόταν για το XBOX One. Τα αρχικά σχέδια της εταιρείας ήταν να κυκλοφορήσουν ένα first person παιχνίδι αποκλειστικά για το ΧΒΟΧ 360.

Λίγα χρόνια πριν μάθουμε για το Ryse, γεννήθηκε ένα project από τον συνιδρυτή της Crytek, Cervat Yerli το 2006. Το όραμα του Yerli ήταν να φτιάξει όχι ένα αλλά δυο παιχνίδια στο ίδιο σύμπαν. Το ένα από τα δυο θα ήταν ένας τίτλος με το όνομα «Kings«, ένα φιλόδοξο ΜΜΟ, και το δεύτερο θα ήταν το «Kingdoms» ένα μικρότερης κλίμακας first person melee combat παιχνίδι.

Το ακυρωμένο KINGDOMS του XBOX360 και η μεταμόρφωση του στο Ryse: Son of Rome

Το αρχικό πλάνο των παιχνιδιών όπως προαναφέρθηκε, ήταν να εξελίσσονται και τα δυο στον ίδιο φανταστικό κόσμο. Η Crytek ανέπτυξε το βασικό concept των παιχνιδιών και πρωτότυπα, ξεκινώντας να δείχνει την ιδέα της σε διάφορους publishers. Το 2009 το project πήρε μια διαφορετική τροπή καθώς τα περισσότερα studio της Crytek ήταν απασχολημένα με την ανάπτυξη του Crysis 2. Έτσι το Kingdoms κατέληξε στα χέρια της Crytek Budapest.

Έτσι η ιδέα του φανταστικού κόσμου, μεταλλάχθηκε με την επιλογή της πιο ρεαλιστικής Ρώμης. Οι δημιουργοί βέβαια είχαν σχεδιάσει να απεικονίσουν τη Ρώμη με πιο ζωηρά χρώματα, στο απόγειο της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, τελικά όμως στο Ryse Son of Rome κατέληξαν σε μια άλλη προσέγγιση όπως όλοι γνωρίζουμε.

Στο βίντεο που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε μερικές στιγμές από το project της Crytek ενώ βρισκόταν σε ανάπτυξη τα project Kings&Kingdoms.

Μετά από χρόνια ανάπτυξης, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, μάθαμε επίσημα για το project Kingdoms στην Ε3 του ΧΒΟΧ το 2010. Η Crytek έδειξε το πρώτο trailer για το παιχνίδι, παρουσιάζοντας το όχι με όνομα αλλά με κωδικό όνομα «Codename:Kingdoms«.

Η πρώτη αποκάλυψη του «Codename: Kingdoms» πέρασε και η Microsoft με την Crytek συνέχισαν να  μην δίνουν στην δημοσιότητα φύση του τίτλου. Για τον κόσμο, το παιχνίδι θα παραμείνει ένα μυστήριο για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και όταν τελικά εμφανίστηκε, είχε αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Κανένα screenshot, βίντεο ή άλλο υλικό δεν εμφανίστηκε ποτέ από το αρχικό παιχνίδι πρώτου προσώπου που αναπτύχθηκε στη Βουδαπέστη.

Σε αυτό το στάδιο της ανάπτυξης, ο έλεγχος μέσω του Kinect δεν είχε ακόμη μπει στην ζωή τον κατόχων XBOX, έτσι το Kingdoms ήταν ένα First Person Melee combat παιχνίδι με συμβατικό ελέγχο σε ότι είχε να κάνει με τα κουμπιά. Σύμφωνα με τον Yerli, ο οποίος μίλησε στην CVG για τον τίτλο τον Ιανουάριο του 2011, σκόπευαν το παιχνίδι να αξιοποιήσει πλήρως την δύναμη του 360. Σε αυτό το κομμάτι της ανάπτυξης, η ιστορία του Kingdoms ήταν ακόμα πολύ διαφορετική από το παιχνίδι που κυκλοφόρησε αργότερα. Όλη η ιστορία περιστρεφόταν γύρω από τον Ιούλιο Καίσαρα και την elite φρουρά του, που αποτελούταν από σκληρούς πολεμιστές από όλο τον κόσμο, τους οποίους ο ίδιος είχε διαλέξει. Ο Καίσαρας τελικά, δεν έδωσε ποτέ το παρών στο Son of Rome αφού η ιστορία του παιχνιδιού ήταν εντελώς διαφορετική όταν αυτό κυκλοφόρησε στο XBOX One.

Μπορείτε να δείτε το βίντεο που παρουσιάστηκε στην Ε3 παρακάτω:

Σχόλια

Με την περιήγησή σας στο xbox365.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Διάβασε περισσότερα