XBOX365.GR
Τα πάντα για το XBOX!

Darksiders III – Review

Το πρώτο darksiders που κυκλοφόρησε το 2010 αν και είχε αποσπάσει πολύ καλές κρητικές, δεν κατάφερα να ασχοληθώ την περίοδο αυτή μαζί του. Με την κυκλοφορία του δεύτερου μέρους της σειράς είπα να αναλάβω και εγώ τον έλεγχο των 2 καβαλάρηδων της αποκάλυψης, παίζοντας και τα δύο παιχνίδια.

Στο πρώτο Darksiders του 2010 αναλάβαμε τον ρόλο του WAR ενός από τους 4 καβαλάρηδες της αποκάλυψης, με αποστολή να φέρουμε ισορροπία στην γη, μεταξύ των δυνάμεων του καλού και του κακού. Ταυτόχρονα με τα γεγονότα του πρώτου παιχνιδιού εξελίσσετε και η ιστορία του δεύτερου τίτλου της σειράς που κυκλοφόρησε 2 χρόνια αργότερα. Σε αυτό αναλαμβάνουμε τον ρόλο του Death ενός ακόμα καβαλάρη της αποκάλυψης. Και τα δύο παιχνίδια έχουν αγαπηθεί από αρκετό κόσμο για το διασκεδαστικό hack and slash gameplay τους αλλά και τα όμορφα πάζλ που ενσωμάτωναν με ωραίο τρόπο μέσα στο παιχνίδι.

Στο τρίτο μέρος της σειράς θα αναλάβουμε τον ρόλο της Fury και θα προσπαθήσουμε για άλλη μια φορά να φέρουμε την ισορροπία στον πλανήτη. Θα καταφέρει η Gunfire Games να δώσει νέα πνοή στην σειρά όπως έκανε (σε συνεργασία με την VigilGames) με το δεύτερο μέρος του παιχνιδιού? αυτό θα το δούμε παρακάτω.

Darksiders III - Review

Ιστορία

Από την αρχή του χρόνου οι δυνάμεις του καλού και του κακού βρίσκονται σε πόλεμο χωρίς καμιά από τις δύο να μπορεί να επικρατήσει ολοκληρωτικά. Το «Charred Council» θέλοντας να εξασφαλίσει την διατήρηση της τάξης και της ισορροπίας, δημιούργησε το τάγμα των τεσσάρων καβαλάρηδων της αποκάλυψης (War, Death, Fury και Strife) ώστε να παρεμβαίνουν και να εφαρμόζουν τους νόμους τους όπου και όταν είναι απαραίτητο.

Η ιστορία του Darksiders ΙΙΙ εξελίσσεται λίγο μετά τα γεγονότα του πρώτου παιχνιδιού. O War κατηγορείται ότι αυτός προκάλεσε την αποκάλυψη και συνελήφθη για το έγκλημά του. Το Charred Council μετά τις απουσίες του Death (ο οποίος προσπαθεί να αποδείξει την αθωότητα του War και να καθαρίσει το όνομα του), του Strife αλλά και με τον War αλυσοδεμένο, θα καλέσει αυτή την φορά την Fury (εσάς) για να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά. Η Fury γνωστή για το εκρηκτικό ταμπεραμέντο της θα κληθεί να κυνηγήσει με τα φλεγόμενα μαστίγια της και να καταστρέφει τις επτά θανάσιμες αμαρτίες που έχουν αποφύγει τη φυλάκιση από το Charred Council και τώρα βρίσκονται στη Γη. Η Fury συμφωνεί, με τον όρο αν επιτύχει στην αποστολή της να γίνει ηγέτης των τεσσάρων καβαλάρηδων. Το Συμβούλιο δέχεται αυτόν τον όρο και την στέλνει στο Haven παρέα με ένα Θηλυκό Watcher το οποίο θα εξασφαλίσει την «υπακοή» της.

Η ιστορία του παιχνιδιού είναι πολύ ωραία δοσμένη, με όμορφα Cutscenes και ωραία γραμμένους διαλόγους που αναδεικνύουν την εκρηκτική προσωπικότητα της Fury αλλά και τον υπολοίπων χαρακτήρων που συναντάμε στο παιχνίδι.

Darksiders III - Review

Gameplay – Χειρισμός

Το πρώτο παιχνίδι της σειράς ήταν μια μίξη των αρχικών God of War με πολλές Zelda πινελιές, στο δεύτερο και την ιστορία του Death προστέθηκαν κάποια ψευτο-rpg στοιχεία που περιελάμβαναν διάφορα sidequests και ένα νέο Loot system. Στο Darksiders III η εταιρεία πρόσθεσε ορισμένα νέα χαρακτηριστικά και αφαίρεσε κάποια άλλα στο παιχνίδι ώστε να διαφοροποιηθεί από τα δυο πρώτα επεισόδια της σειράς.

Φαίνεται πως οι προγραμματιστές τον τελευταίο καιρό έπαιζαν πολύ Dark Souls και οι επιρροές μέσα στο παιχνίδι από τον τίτλο της From Software είναι κάτι περισσότερο από εμφανείς. Η Fury με κάθε Kill μαζεύει lurchers τα οποία λειτουργούν σαν τα souls, ταΐζοντας με αυτές τον δαίμονα Vulgrim ο οποίος για άλλη μια φορά λειτουργεί ως merchant στο παιχνίδι, μπορείτε να ανέβετε επίπεδο και να ξεκλειδώσετε skill points. Φυσικά αν πεθάνετε μπορείτε να γυρίσετε πίσω στο σημείο και «σκοτώνοντας» της ψυχές που πετάνε τριγύρω αποκτάτε ξανά αυτές που είχατε χάσει με τον θάνατο σας. Για άλλη μια φορά ότι καταφέρετε να ξεκλειδώσετε στο παιχνίδι, όπως πόρτες, συντομεύσεις κτλ θα παραμείνουν ανοικτά και μετά τον θάνατο σας, όλοι οι εχθροί όμως θα έχουν κάνει ξανά Respawn.

Η μάχη έχει και αυτή αρκετά κοινά σημεία αλλά περισσότερο σε μεγάλους αντιπάλους και στα μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας. H Fury επίσης δεν μπορεί να μπλοκάρει επιθέσεις, υπάρχει το Dodge που τις περισσότερες φορές κάνει την δουλεία αλλά πρέπει να είναι πολύ καλά συντονισμένο και ορισμένες φορές με το Frame Rate να πέφτει αρκετά χαμηλά δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε, αφού δεχόμαστε χτυπήματα που υπό φυσιολογικές συνθήκες θα είχαμε αποφύγει. Σε αυτό βοηθά πολύ και η κάμερα που όσο καλά τα πάει όταν πολεμάμε έναν μόνο εχθρό, τόσο προβληματική είναι όταν οι αντίπαλοι είναι περισσότεροι στην οθόνη. Και αν με τους μικρότερους εχθρούς το πρόβλημα δεν είναι τόσο μεγάλο, όταν πρέπει να αντιμετωπίσουμε δυο Bosses ταυτόχρονα τα νευρά μας δοκιμάζονται αρκετά θα έλεγα….

Πάντως η μάχη είναι διασκεδαστική στο μεγαλύτερο μέρος της και έχει ενδιαφέρον η χρήση του Chaos Form αλλά και των Elements που αποκτά η Fury κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Το σύστημα αναβαθμίσεων ειναι απλό, μοιράζουμε τα skill points σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες, health, strength και arcane και αναβαθμίζουμε τα όπλα στον παλιό μας γνώριμο Ulthane χρησιμοποιώντας ένα υλικό που ονομάζετε adamantine και το βρίσκουμε σε αρκετά σημεία μέσα στον κόσμο του παιχνιδιού. Να πω όμως την πικρή μου αλήθεια μέχρι το τέλος του παιχνιδιού αναβάθμισα μόνο το αρχικό Barbs of Scorn το οποίο βρήκα και πολύ πιο διασκεδαστικό στην χρήση του από τα άλλα 4.

Το μενού σχετικά με την armor δεν ξέρω γιατί το έβαλαν στο παιχνίδι, πάντως εγώ ούτε άλλη βρήκα, ούτε τρόπος υπάρχει ώστε να κάνεις Craft κάποια άλλη.

Darksiders III - Review

Μια ευχάριστη έκπληξη (για πολλούς δυσάρεστη) στο παιχνίδι είναι τα πολλά Metroidvania στοιχεία που έχουν προστεθεί. Ο κόσμος πλέον δεν είναι τόσο open world και θα περάσετε αρκετές φορές από τις 6 διαφορετικές περιοχές που έχει το παιχνίδι. H Fury θα αποκτήσει κατά την διάρκεια της ιστορίας τέσσερις elemental μορφές, οι οποίες θα την βοηθήσουν να φτάσει σε δυσπρόσιτες περιοχές αλλά και να εξουδετερώσει ευκολότερα τους αντιπάλους αφού η κάθε μια έρχεται με το «δικό» της όπλο. Το Fire element αυξάνει την αντίσταση στη θερμότητα και επιτρέπει στην Fury να περπατήσει πάνω στην λάβα κτλ κτλ.

Τα πάζλ του παιχνιδιού δεν είναι δύσκολα, μόλις καταλάβετε πως λειτουργούν και το τι πρέπει να κάνεις (κάτι το οποίο δεν θα σας πάρει και αρκετή ώρα) είναι παιχνιδάκι. Δυστυχώς όλοι οι γρίφοι του παιχνιδιού είναι πάνω κάτω στο ίδιο στυλ με αποτέλεσμα να γίνονται μια βαρετή και πολλές φόρες ανούσια χρονοβόρα διαδικασία.
Darksiders III - Review

Γραφικά – Ήχος

Το παιχνίδι τις δυο πρώτες μέρες της κυκλοφορίας του τεχνικά είχε πραγματικά πάρα πολλά προβλήματα. Αν και ο κόσμος είναι καλοσχεδιασμένος τα γραφικά του παιχνιδιού ήταν τόσο μουντά που το έκαναν  να θυμίζει remaster τίτλο του XBOX 360. Αν και το animation είναι κάλο, το Frame rate πάρα πολλές φορές  έπεφτε σε τραγικά χαμηλό επίπεδο (σίγουρα κάποιες στιγμές θα έπεσε και κάτω από τα 15) και οι τρύπες στα Geodata ήταν πάρα πολλές. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, μαζί με τα προβλήματα που ανέφερα υπήρχαν και πολλά σπασίματα στον ήχο του τα οποία ώρες ώρες έκαναν το παιχνίδι πραγματικά unplayable.

Με ένα update που έγινε μεγέθους 1,4gb τα πράγματα βελτιώθηκαν πάρα πολύ, τα χρώματα ζωντάνεψαν και  το παιχνίδι πήρε άλλη μορφή, δεν θυμίζει φυσικά ΑΑΑ τίτλο αλλά ειναι σε πολύ καλύτερη κατασταση από αυτή που βρισκόταν πριν το update. Το frame rate επίσης πλέον κυμαίνεται σε πιο normal επίπεδα. Δεν μπορώ να πω πως εξαλείφθηκαν όλα τα προβλήματα, αλλά από το συγκεκριμένο  update και μετά, το Darksiders 3 ήταν μια διαφορετική εμπειρία.

Και για να αναφέρω λίγο την Οδύσσειά μου, καθώς εγώ ήμουν από τους τυχερούς που έπεσα σε bug τα οποία με ανάγκασαν να ξεκινήσω το παιχνίδι από την αρχή 3 φορές, ενώ είχα φτάσει και ίσως περάσει το 50% της ιστορίας. Την πρώτη φορά ένα skill από elemental μορφή δεν δούλευε με αποτέλεσμα να μην μπορώ να περάσω ένα σημείο με τίποτα και την δεύτερη έπεσα σε τρύπα στα geodata και έμεινα εκεί για πάντα. Και στις δυο περιπτώσεις κανένα load, quit, uninstall, install δεν ωφέλησε….

Πραγματικά δεν ξέρω πόσοι θα ξεκινούσαν το παιχνίδι για τρίτη φορά από την αρχή, και είναι ένα παράδειγμα για το πόσο σημαντικά (δυστυχώς) είναι τελικά τα day one patches από τις εταιρείες, και πόσο ανέτοιμα κυκλοφορούν πλέον τα παιχνίδια.

Darksiders III - Review

Εν κατακλείδι

Πραγματικά δεν ξέρω πως πρέπει να βαθμολογήσω το Darksiders ΙΙΙ. Αν θα έκρινα την εμπειρία που είχα μέχρι το πρώτο update του παιχνιδιού ο βαθμός θα ήταν πάρα πολύ χαμηλός. Όμως το πιο σωστό για εσάς είναι να έχετε μια εικόνα για αυτό που θα ζήσετε αν αποκτήσετε τώρα το παιχνίδι. Αυτή την στιγμή λοιπόν αφού άφησε τα περισσότερα σοβαρά προβλήματα πίσω του, το Darksiders III ειναι ένας καλοσχεδιασμένος και διασκεδαστικός hack & slash τίτλος, με ωραία ιστορία που αξίζει να ασχοληθείτε μαζί του. Όπως και να έχει όμως η Gunfire Games δεν έχασε μόνο την ευκαιρία να πάει την σειρά ένα βήμα παραπέρα, αλλά έκανε και λίγα βήματα πίσω…..


Ευχαριστούμε την Enarxis Dynamic Media που μας παραχώρησε το παιχνίδι για τις ανάγκες αυτού του Review

Δοκιμάστηκε σε : Xbox One x
Developer : Gunfire Games
Εκδότης : THQ Nordic
Ημερομηνία Κυκλοφορίας : Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2018

7
ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ

Tο Darksiders III ειναι ένας καλοσχεδιασμένος και διασκεδαστικός hack & slash τίτλος, με ωραία ιστορία που αξίζει να ασχοληθείτε μαζί του. Όπως και να έχει όμως η Gunfire Games δεν έχασε μόνο την ευκαιρία να πάει την σειρά ένα βήμα παραπέρα, αλλά έκανε και λίγα βήματα πίσω…..

  • Darksiders III 7
Σχόλια

Με την περιήγησή σας στο xbox365.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Διάβασε περισσότερα