XBOX365.GR
Τα πάντα για το XBOX!

Η στρατηγική της Microsoft για το Backwards Combatibility του XBOX Series X αποκαλύπτεται!

Πλησιάζοντας προς την κυκλοφορία των κονσολών επόμενης γενιάς, έχουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την στρατηγική του XBOX σε όλα τα επίπεδα. Σήμερα ήταν η σειρά του Backwards Combatibility , καθώς ο Jason Ronald αποκαλύπτει σε άρθρο του στο XBOX Wire, τη βασική στρατηγική της Microsoft για το συγκεκριμένο θέμα.

Σύμφωνα με τον Ronald, πέρα από το μεγάλο lineup αποκλειστικών παιχνιδιών που ετοιμάζουν τα 15 XBOX Game Studios (Όπως αναφέρει ο ίδιος είναι το μεγαλύτερο στην ιστορία του brand), για κάθε gamer είναι σημαντική η διατήρηση των τίτλων που έχει ήδη στην κατοχή του. Έτσι σημαντικό ρόλο στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της νέας κονσόλας έπαιξε η συμβατότητα με τα παιχνίδια από τις προηγούμενες γενιές XBOX.

Το Backwards Combatibility απαιτεί αρκετή δουλειά στον τεχνικό τομέα ώστε να καταστεί εφικτό, και για αυτό οι σχεδιαστές του custom επεξεργαστή της νέας κονσόλας το έλαβαν υπόψη τους. Καθώς η κονσόλα βρίσκεται σε φάση play-testing, έχουν “ξοδευτεί” πάνω από 100.000 ώρες παιχνιδιού έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι η εμπειρία θα είναι εξαιρετική κατά το launch. Έτσι το XBOX Series X, θα είναι μια κονσόλα με χιλιάδες παιχνίδια διαθέσιμα από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του. Βασικός στόχος της ομάδας του XBOX επίσης είναι η διατήρηση και βελτίωση των παλιών τίτλων, προσφέροντας αναβαθμίσεις στους κατόχους τους. Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι δεν θα υπάρχει boost mode (όπως ανέφερε ο Mark Cerny κατά την παρουσίαση του PS5), ούτε downclocking αλλά τα παιχνίδια θα τρέχουν αξιοποιώντας την πλήρη δύναμη του hardware. Μάλιστα όλα τα παιχνίδια θα αξιοποιούν την τεχνολογία Velocity Architecture, η οποία επιτρέπει στον SSD δίσκο εξαιρετικά loading times.

Σε συνεργασία με το Xbox Advanced Technology Group, αναπτύχθηκε επίσης μια καινοτόμος τεχνολογία HDR, η οποία θα λειτουργεί απευθείας από την πλατφόρμα χωρίς να επηρεάζεται καθόλου η επίδοση του παιχνιδιού. Η συγκεκριμένη τεχνολογία θα λειτουργεί πέρα από τα παιχνίδια του XBOX One, και σε εκείνα του XBOX 360 αλλά και του original XBOX. Παράλληλα η λειτουργία Quick Resume, που είδαμε κατά την παρουσίαση της κονσόλας τους προηγούμενους μήνες, η οποία επιτρέπει να έχουμε ανοιχτούς πολλαπλούς τίτλους και να μπορούμε να συνεχίσουμε το παιχνίδι από το σημείο στο οποίο έχουμε σταματήσει, θα είναι διαθέσιμη και για όλους τους Backwards Combatible τίτλους.

Όπως είδαμε και στο XBOX One X, η ομάδα του XBOX έχει στα χέρια της πολλά εργαλεία για την βελτίωση της ανάλυσης των παιχνιδιών, κάτι που θα επεκταθεί ακόμα περισσότερο για το Series X, καθώς υπάρχει η δυνατότητα διπλασιασμού του framerate σε επιλεγμένα παιχνίδια, από 30 fps σε 60 και σε όσα “τρέχουν” σε 60 fps σε 120.

Τέλος έγινε αναφορά στα αιτήματα πολλών χρηστών της πλατφόρμας για περισσότερους Backwards Combatible τίτλους στο μέλλον. Αν και όπως ξέρουμε το πρόγραμμα είχε “παγώσει” το προηγούμενο διάστημα καθώς η ομάδα ασχολείται με το Series X, ο Jason Ronald αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να έχουμε νέες προσθήκες αγαπημένων τίτλων στην πλατφόρμα.

Εμφάνιση Σχολίων (1)

Με την περιήγησή σας στο xbox365.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Διάβασε περισσότερα