Η αλήθεια είναι πως Ιδιαίτερες συστάσεις για τον μουσικό συνθέτη Martin O’Donnell δε χρειάζονται. Σε περίπτωση όμως που δεν τον γνωρίζετε, ας αναφέρουμε ορισμένα πράγματα για τον συγκεκριμένο κύριο. Ο Martin O’Donnell είναι ο μουσικός συνθέτης που είναι γνωστός από τα διάφορα έργα του στη βιομηχανία των videogame. Σίγουρα θα τον έχετε γνωρίσει από τις μελωδίες που έχει συνθέσει σε τίτλους της Bungie, όπως είναι για παράδειγμα το Myth, το Oni, τα Halo και το Destiny.
Για να κάνουμε και μία ιστορική αναφορά για το έργο του και τις συνεργασίες του, ο O’Donnell συνεργάσθηκε με τον Michael Salvatori (γνωστός κυρίως για τη σύνδεση των μελωδιών του Destiny 1 και 2) σε πάρα πολλές συνθέσεις και μελωδίες. Επιπρόσθετα, έχει σκηνοθετήσει διάφορα Voice talent και sound designs και την τριλογία του Halo. Ο O’Donnell ήταν ο audio Lead designer της Bungie, μέχρι τις 11 Απριλίου 2014.
Οι μελωδίες που συνέθεσε στην τριλογία του Halo, αποτελούν ένα σημείο ορόσημο στην καριέρα του και του έχουν αποφέρει πάρα πολλά βραβεία. Δυστυχώς βέβαια, δεν θα είναι ο Music Supervisor για το Halo: Infinite. Αξίζει να αναφέρουμε το γεγονός πως το soundtrack του Ηalo 2, Αποτελεί το best-selling video game soundtrack όλων των εποχών στην Αμερική. Στη συνέχεια συνέθεσε τις μελωδίες για το Halo 3 (2007), το Halo 3: ODST (2009) και το Halo: Reach (2010), με το τελευταίο του έργο να αποτελεί το soundtrack του νέου IP της Bungie, που δεν είναι άλλο από το Destiny (2014).
Το παράδοξο της υπόθεσης, είναι πως ο O’Donnell κέρδισε μία δικαστική διαμάχη εναντίον της Bungie, που τον είχε αφήσει απλήρωτο για το τελευταίο του έργο. Στη συνέχεια ίδρυσε τη Highwire Games και δημιούργησε τη μουσική για το Virtual Reality παιχνίδι Golem, το οποίο κυκλοφόρησε το 2019.
Στο βίντεο που ακολουθεί, Θα δείτε τον Martin O’Donnell να μιλάει για τη σύλληψη της ιδέας των διαφόρων μελωδιών του και θα ακούσετε ταυτόχρονα διάφορα αποσπάσματα από πάρα πολύ γνωστές μελωδίες του. Πραγματικά αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να παρακολουθήσετε αυτή τη διάλεξη/ομιλία που πραγματοποίησε στο Digipen Audio symposium.