XBOX365.GR
Τα πάντα για το XBOX!

Martin O’Donnell: Ο συνθέτης των Halo και Destiny μιλάει για τις μουσικές δημιουργίες του

Η αλήθεια είναι πως Ιδιαίτερες συστάσεις για τον μουσικό συνθέτη Martin O’Donnell δε χρειάζονται. Σε περίπτωση όμως που δεν τον γνωρίζετε, ας αναφέρουμε ορισμένα πράγματα για τον συγκεκριμένο κύριο. Ο Martin O’Donnell είναι ο μουσικός συνθέτης που είναι γνωστός από τα διάφορα έργα του στη  βιομηχανία των videogame.  Σίγουρα θα τον έχετε γνωρίσει από τις μελωδίες που έχει συνθέσει σε τίτλους της Bungie, όπως είναι για παράδειγμα το Myth, το Oni, τα Halo και το Destiny.

Για να κάνουμε και μία ιστορική αναφορά για το έργο του και τις συνεργασίες του,  ο O’Donnell συνεργάσθηκε με τον Michael Salvatori (γνωστός κυρίως για τη σύνδεση των μελωδιών του Destiny 1 και 2) σε πάρα πολλές συνθέσεις και μελωδίες. Επιπρόσθετα,  έχει σκηνοθετήσει διάφορα Voice talent και sound designs και την τριλογία του Halo. Ο O’Donnell  ήταν ο audio Lead designer της Bungie, μέχρι τις 11 Απριλίου 2014.

Martin O'Donnell: Ο συνθέτης των Halo και Destiny μιλάει για τις μουσικές δημιουργίες του

Οι μελωδίες που συνέθεσε στην τριλογία του Halo, αποτελούν ένα σημείο ορόσημο στην καριέρα του και του έχουν αποφέρει πάρα πολλά  βραβεία. Δυστυχώς βέβαια, δεν θα είναι ο Music Supervisor για το Halo: Infinite. Αξίζει να αναφέρουμε το γεγονός πως το soundtrack του Ηalo 2, Αποτελεί το best-selling video game soundtrack όλων των εποχών στην Αμερική. Στη συνέχεια συνέθεσε τις μελωδίες για το Halo 3 (2007), το Halo 3: ODST (2009) και το Halo: Reach (2010), με το τελευταίο του έργο να αποτελεί το soundtrack του νέου IP της Bungie, που δεν είναι άλλο από το Destiny (2014).

Το παράδοξο της υπόθεσης, είναι πως ο O’Donnell  κέρδισε μία δικαστική διαμάχη εναντίον της Bungie, που τον είχε αφήσει απλήρωτο για το τελευταίο του έργο. Στη συνέχεια ίδρυσε τη Highwire Games και δημιούργησε τη μουσική για το Virtual Reality παιχνίδι Golem, το οποίο κυκλοφόρησε το 2019.

Martin O'Donnell: Ο συνθέτης των Halo και Destiny μιλάει για τις μουσικές δημιουργίες του

Κατά τη διάρκεια του DigiPen Audio Symposium πραγματοποιήθηκε στις 16 Μαΐου 2020, ο Martin O’Donnell παραχώρησε μία ομιλία στην οποία αναφέρεται για τη σύνθεση της μουσικής στα video games,  αλλά και για τη διαδικασία που χρειάζεται από τη σύλληψη της σύνθεσης της μελωδίας,  μέχρι την ενσωμάτωση αυτών των  μελωδιών στο εκάστοτε βιντεοπαιχνίδι και στην κατάλληλη σκηνή. 

Στο βίντεο που ακολουθεί,  Θα δείτε τον Martin O’Donnell να μιλάει για τη σύλληψη της ιδέας των διαφόρων μελωδιών του και θα ακούσετε ταυτόχρονα διάφορα αποσπάσματα από πάρα πολύ γνωστές μελωδίες του.  Πραγματικά αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να παρακολουθήσετε αυτή τη διάλεξη/ομιλία  που πραγματοποίησε στο Digipen Audio symposium.

Αφήστε ένα σχόλιο

Με την περιήγησή σας στο xbox365.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Διάβασε περισσότερα