Ο επικεφαλής του τμήματος indie του XBOX (ID @ XBOX) Chris Charla μίλησε στο Stevivor για το τρόπο που το Game Pass βοηθάει το πρόγραμμα indies της Microsoft.
“Έχουμε πληρώσει πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε royalties σε ανεξάρτητους developers τα τελευταία 4-5 χρόνια. Έχουμε ένα καταπληκτικό marketplace αλλά υπάρχουν αρκετοί που δε γνωρίζουν για αυτά τα παιχνίδια, με το να τα προσθέτουμε στο Game Pass, οι developers έχουν αυτή τη δυνατότητα! Οι χρήστες του Game Pass κατεβάζουν αυτά τα παιχνίδια χωρίς επιπλέον κόστος, και μπορούν να δοκιμάσουν πολλά παιχνίδια, αλλά και να τα παίξουν. Κερδίζουν achievements τα οποία μοιράζονται με την κοινότητα και stream-άρουν τα παιχνίδια στο Mixer.”
“Γνωρίζαμε ότι το Game Pass θα αποτελούσε μια πολύ καλή πρόταση για τους παίκτες και εμείς φυσικά εργαστήκαμε για να βεβαιωθούμε ότι θα είναι μια εξαιρετικά συμφέρουσα πρόταση και για τους προγραμματιστές από επιχειρηματικής άποψης”, δήλωσε ο Charla. “Ίσως δεν καταλάβαμε εξαρχής ότι θα ήταν ένα μεγάλο εργαλείο προώθησης τίτλων. Το Game Pass αποτελεί πραγματικά έναν πολύ ενδιαφέρον τρόπο για να δείξουν το παιχνίδι τους πολλοί προγραμματιστές. Οι άνθρωποι παίζουν, οι φίλοι τους το βλέπουν και αρχίζουν αρχίζουν να το αγοράζουν. ”
Στην ερώτηση για το ενδεχόμενο όλα τα id@gxbox παιχνίδια να δίνονται αποκλειστικά μέσα από την συνδρομητική υπηρεσία του xbox ο Charla απάντησε :
“Δεν βλέπω αυτό (αποκλειστική διανομή μέσω του Xbox Game Pass) να συμβαίνει σε σύντομο χρονικό διάστημα”, δήλωσε ο Charla. “Πιστεύω ότι το Game Pass θα παραμείνει σαν μια προσεκτικά επιλεγμένη συλλογή παιχνιδιών για το άμεσο μέλλον. Νομίζω ότι πρόκειται για έναν πολύ καλό τρόπο για να ανακαλύψετε νέα παιχνίδια, και ειναι μια πραγματικά συμφέρουσα πρόταση από οικονομικής άποψης.”
«Εξετάζουμε πάντα τι μπορεί να μας φέρει το μέλλον και καθώς εξετάζουμε το Game Pass και το πώς παίζουν τα παιχνίδια στο Game Pass, πώς οι παίκτες αλληλεπιδρούν με τα παιχνίδια που βρίσκονται στο Game Pass, κάνουμε συνεχώς προτάσεις στους προγραμματιστές, σκεφτόμαστε το πώς εμείς τρέχουμε το πρόγραμμα και όλα αυτά πάντα προσπαθώντας να βεβαιωθούμε ότι κάνουμε τις καλύτερες επιλογές για τους παίκτες και τους προγραμματιστές μας.”