Το ψυχολογικό θρίλερ της Bloober team με όνομα The Μediun ήταν από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια για την εορταστική περίοδο που μας πέρασε. Δυστυχώς όμως η κυκλοφορία του μεταφέρθηκε, με την νέα ημερομηνία να είναι η 28 Ιανουαρίου, ενώ το παιχνίδι θα είναι (μέχρι νεοτέρας) αποκλειστικό για τα XBOX Series X|S και τα windows 10 PCs.Με μουσική υπόκρουση από τον βραβευμένο Akira Yamaoka και με την εισαγωγή του dual reality gameplay, ο τίτλος ξεχωρίζει μέσα στις κυκλοφορίες που περιμένουμε στο επόμενο χρονικό διάστημα.
Ο παραγωγός του παιχνιδιού Jacek Zieba έδωσε πρόσφατα μια συνέντευξη στο wccftech και απαντάει σε αρκετά ερωτήματα.
Αρχικά σε ερώτηση για το κατά πόσο διαφοροποιείται από τα προηγούμενα πρότζεκτ της ομάδας (Observer, Layer of fear, Blair witch) ο Jacek τονίζει ότι το dual reality είναι ένα εργαλείο που τους επιτρέπει να έχουν περισσότερες επιλογές τόσο στην αφήγηση όσο και στην εξερεύνηση και φυσικά και στο κομμάτι των γρίφων. Ένα εργαλείο που μπορεί να δημιουργήσει τον αιφνιδιασμό και την έκπληξη στον παίχτη με πολύ διαφορετικό τρόπο από όσο είχαμε συνηθίσει. Επίσης ο Jacek αναφέρθηκε και στην ικανότητα μάχης της πρωταγωνίστριας. Εξήγησε ουσιαστικά ότι οι action μηχανισμοί δεν είναι το κομβικό σημείο του τίτλου αλλά οι δυνάμεις της πρωταγωνίστριας Marianne, υπάρχουν κυρίως για να αμυνθεί από τις αναπάντεχες κακουχίες που θα συναντήσει. Μια επίσης ενδιαφέρουσα ερώτηση που απάντησε ο Jacek Zieba, είναι γιατί στις προτεινόμενες απαιτήσεις του τίτλου για υπολογιστές, δεν είναι αναγκαστική η χρησιμοποίηση ενός SSD δίσκου, όπως γίνεται αντίστοιχα στις κονσόλες.
Μια ερώτηση που και εμένα σε προσωπικό επίπεδο με βασάνιζε ως ένα σημείο, ωστόσο η απάντηση είναι σαφής καθώς όπως αναφέρει ο Jarek, ο απλός σκληρός δίσκος σε ένα υπολογιστή είναι σε θέση να διοχετεύει πολύ περισσότερα δεδομένα σε σχέση με τους σκληρούς δίσκους που έχουν πχ οι κονσόλες τις προηγούμενες γενιάς. Έτσι με εξαίρεση κάποιον ξαφνικών pop up στα γραφικά, οι διαφορές σε χρόνους φόρτωσης σε υπολογιστή με HDD και SSD δεν θα είναι ιδιαίτερα μεγάλες. Ουσιαστικά είναι η απάντηση στο γιατί δεν θα δούμε το The Medium στo ΧΒΟΧ Οne.
Το παιχνίδι επίσης μάθαμε ότι θα έχει δύο modes (performance , quality) που θα συνδέονται άμεσα με πολύπλοκη χρήση του ray tracing. Ενός χαρακτηριστικού καθαρά Next Gen, με το βαρύ φορτίο να πέφτει φυσικά στο quality mode, ενώ σύντομα θα έχουμε ακόμα περισσότερες πληροφορίες για την επίδοση του παιχνιδιού σε XBOX Series X|S. Από την συνέντευξη δεν θα μπορούσε να παραλειφθεί η ερώτηση σχετικά με την επιλογή πλατφόρμας και η διάρκεια της χρονικής αποκλειστικότητας. Η ομάδα είναι σε πολύ καλή συνεργασία με την Microsoft και έχει απόλυτη εμπιστοσύνη και θαυμασμό στο hardware το οποίο εργάζεται, ενώ ο σχεδιασμός τους είναι πάντα κοντά στα πλάνα της Microsoft, έτσι δουλεύουν για την ώρα μόνο εκεί ενώ δεν σχολίασαν καθόλου την διάρκεια της αποκλειστικότητας.
Τέλος σε ερώτηση πώς βλέπουν την διαφορά δυναμικότητας των δύο μοντέλων Series X|S και κατά πόσο η ύπαρξη μιας πιο αδύναμης Next Gen κονσόλας είναι πονοκέφαλος για τους κατασκευαστές, δόθηκε η απάντηση ότι είναι πολύ νωρίς να γίνει κριτική στις νέες κονσόλες αλλά βλέπουν το μοντέλο s ως μία καταπληκτική ευκαιρία για να ξεκινήσει κάποιος το gaming, είτε να επανέλθει σε αυτό αν είχε χρονικό διάστημα αποχής από τα δρώμενα.