XBOX365.GR
Τα πάντα για το XBOX!

Cyberpunk 2077 – Review

Πέρασαν σχεδόν 8 χρόνια από τον Μάιο του 2012, όταν η CD Project Red ανακοίνωσε πως δουλεύει πάνω στο επόμενο μεγάλο παιχνίδι της, 3 χρόνια μάλιστα πριν την κυκλοφορία του καταπληκτικού Witcher 3:Wild Hunt, η επιτυχία του οποίου γιγάντωσε την εταιρεία οικονομικά, ενώ το πλούσιο περιεχόμενο που κυκλοφόρησε γι’ αυτό και ο σεβασμός με το οποίο αντιμετώπισε το Community η ίδια CDPR, την ανέβασε πολύ στα μάτια των Gamers και την εδραίωσε σαν ένα από τα πιο αγαπημένα Studio της βιομηχανίας.

Στο μεσοδιάστημα το Hype για το Cyberpunk ανέβηκε σε δυσθεώρητα ύψη, ενώ στην E3 του 2019 και την σκηνή του XBOX, ο Keanu Reeves «μάγεψε» τα πλήθη προσφέροντας μας, μια από τις πιο εντυπωσιακές παρουσιάσεις παιχνιδιού που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Οι 3 αναβολές που πήρε η κυκλοφορία του, βοήθησαν με την σειρά τους και αυτές στο να κρατηθεί το Hype σε υψηλά επίπεδα, αν και αρκετός κόσμος πέρα από τις δυσκολίες και τα εμπόδια που έβαλε η πανδημία σε όλα τα Studio, έβλεπε πως υπάρχουν και αλλού είδους προβλήματα στη ανάπτυξη του παιχνιδιού.

Έναν μήνα μετά την κυκλοφορία των XBOX Series X|S, το παιχνίδι επιτέλους έρχεται στα χέρια μας και μπορούμε να χαθούμε στον κόσμο που η CDPR δημιούργησε για εμάς, έστω και αν ακόμα δεν υπάρχει Optimized έκδοση για τις νέες κονσόλες, με αποτέλεσμα να παίζουμε μια πιο αναβαθμισμένη έκδοση παιχνιδιού για τις κονσόλες προηγουμένης γενιάς.

Cyberpunk 2077 - Review

Το Cyberpunk 2077 χωρίς καμία αμφιβολία ήταν ένας από τους πιο πολυαναμενόμενους τίτλους των τελευταίων ετών και σίγουρα το πιο “δύσκολο” Review που έχω γράψει εγώ προσωπικά. Όχι λόγω της πολυπλοκότητας του παιχνιδιού, αλλά κυρίως λόγω τον επιλογών της CD Project Red και της πολιτικής που ακολουθήσε για το λανσάρισμα του. Υπάρχουν φορές που δεν ξέρεις τι να βαθμολογήσεις. Να βάλεις έναν βαθμό βάση της εμπειρίας που θα ζήσει ο εκάστοτε παίκτης; Να βαθμολογήσεις το μεγαλεπήβολο σχέδιο που είχε το studio ασχέτως του αποτελέσματος ή να δώσεις συγχωροχάρτι για την απόδοση του παιχνιδιού στις κονσόλες μιας και η έκδοση του PC είναι πιο κοντά στο όραμα που είχε το Studio για το παιχνίδι; Τελικά ο βαθμός αυτού του Review βγαίνει από όλα τα παραπάνω, γιατί δεν θεωρώ τίμιο να βαθμολογήσω ένα παιχνίδι για αυτό που μπορεί να γίνει και όχι γι’ αυτό που είναι την στιγμή που κυκλοφορεί στην αγορά και ζητάει τα χρήματα μας.

Πριν συνεχίσω πρέπει να σας πω, πως το παιχνίδι το έπαιξα σε XBOX Series X, ενώ το είδα και για μεγάλο διάστημα στα XBOX One S και Χ άλλα και στο PC. Το Review άργησέ αρκετά γιατί περίμενα να δω αν και πως μπορεί να σώσει το studio αυτό το απαράδεκτο αποτέλεσμα που παρουσίασε σε ΟΛΕΣ τις κονσόλες. Έτσι μετά από 4 τεράστια Patch (DayOne, 1.04, 1.05 και 1.06) άφησα το παιχνίδι στην άκρη και ήρθε η ώρα να γράψω για όλα όσα είδαν τα ματάκια μου σε αυτά τα σχεδόν 3 full Playthrough που έκανα στο νέο πόνημα της CDPR. Φτάνει όμως ο πρόλογος και πάμε να δούμε πιο αναλυτικά όλα όσα έχει να μας προσφέρει το παιχνίδι.

Cyberpunk 2077 - Review

Ξεκινώντας, αφού δημιουργήσουμε τον ή την V μας (που είναι και το όνομα του χαρακτήρα) μέσα από το σχετικά φτωχό αλλά πολύ “to the point”  Creation Mode, θα μας ζητηθεί να διαλέξουμε ένα από τα τρία διαφορετικά Lifepaths για τον παίκτη μας, τα Nomad, Streekid και Corpo. Στο πρώτο σενάριο ο V έχει φύγει από τους νομάδες Bakkers που ήταν μέλος για μεγάλο χρονικό διάστημα και μετακομίζει στην Night City. Στο 2o Life Path o πρωταγωνιστής σαν Street Kid ζει στα σκοτεινά σοκάκια της Night City, ενώ στο 3ο σενάριο ο V ο οποίος ζει και εργάζεται στην καρδιά της Night City, μετά από διάφορα γεγονότα απολύεται από την Arasaka, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες και την πιο σημαντική για την ιστορία του παιχνιδιού. Όποιο και από τα τρία να διαλέξουμε οι διαφορές είναι σχετικά μικρές, αφού πάλι θα καταλήξουμε με τον ένα η τον άλλο τρόπο να φέρουμε σε πέρας μαζί με τον με τον φίλο μας Jackie Welles μια πολύ επικίνδυνη αποστολή.

–Spoiler Alert–

Ο Dexter DeShawn προσλαμβάνει τους V και Welles για να κλέψουν ένα Biochip από την Arasaka Corporation. Κατά την διάρκεια της ληστείας τα πράγματα δεν πάνε βάση σχεδίου, με τους φίλους να γίνονται μάρτυρες της δολοφονίας του Big Boss της εταιρείας Saburo Arasaka. Κατά την διάρκεια της απόδρασης από το κτήριο και μετά από ένα άγριο ανθρωποκυνηγητό ο Welles τραυματίζεται θανάσιμα, ενώ ο V για να σώσει το Biochip του οποίου η προστατευτική θήκη έχει πάθει ζημιά, το τοποθετεί στο δικό του “εγκεφαλικό” Cyberware.

Cyberpunk 2077 - Review

Φυσικά με όλο τον χαμό που δημιουργήσαν κατά την διάρκεια της επιχείρησης και με την έκταση που πήρε η όλη υπόθεση, δεν θα μπορούσε να είναι ευχαριστημένος ο DeShawn, με αποτέλεσμα να πυροβολήσει τον πρωταγωνιστή μας στο κεφάλι και να τον αφήσει αβοήθητο να πεθάνει. Μετά από αυτά τα γεγονότα στην ιστορία μπαίνει και ο Keanu Reeves. Ανοίγοντας τα μάτια του ο V θα συναντήσει μια ψηφιακή μορφή του rock star Johnny Silverhand ο οποίος είχε πεθάνει αρκετά χρόνια πριν, κατά την διάρκεια μιας τρομοκρατικής επίθεσης στο κτήριο της Arasaka, που συμμετείχε και ο ίδιος. Μετά τον πυροβολισμό του V στο κεφάλι, το Biochip ενεργοποίησε ένα Resurrection mode, το οποίο όμως γέμισε το μυαλό του V με μνήμες και κομμάτια από την προσωπικότητα του Silverhand. Ο Viktor Vector που είναι φίλος του V και ειδικός στα εμφυτεύματα, ενημερώνει τον V πως το Biochip δεν μπορεί να αφαιρεθεί από αυτόν αλλά πιθανότατα μόνο από αυτούς που το δημιούργησαν. Έτσι ο χαρακτήρας μας ξεκινάει μια μάχη με τον χρόνο ώστε να βρει τρόπο να επιβιώσει, αφαιρώντας το Biochip.

–Spoiler Free–

Αυτό είναι το βασικό Concept και σε γενικές γραμμές από το main story του παιχνιδιού έμεινα ικανοποιημένος, χωρίς ωστόσο να με εντυπωσιάσει. Σίγουρα είναι καλογραμμένο, σίγουρα έχει γίνει πολύ καλή δουλειά σκηνοθετικά, αλλά δεν με ενθουσίασε σε βαθμό που να θέλω να το παίξω ξανά, ώστε να δω κάποια διαφορετική τροπή της ιστορίας.

Cyberpunk 2077 - Review

Σε ότι έχει να κάνει με το περιεχόμενο του παιχνιδιού, για μια ακόμη φορά ξεχωρίζουν τα πάρα πολύ καλά Side Missions που έχει προσθέσει η CD Project Red, τα οποία θα σας κρατήσουν σίγουρα απασχολημένους για αρκετές ώρες. Μεμονωμένα Side Quest αλλά και Questlines όπως τα The Hunt, Pyramid Song, Queen of the Highway (πολλοί θα το αγαπήσετε μόνο και μόνο για την Panam), Dream On κ.α, θα τα θυμάστε για αρκετό καιρό, ενώ σε αυτά θα συναντήσουμε και ορισμένους εξαιρετικά προσεγμένους από όλες της απόψεις χαρακτήρες, όπως οι Panam Palmer, Judy Alvarez, River Ward, Ozob Bozo κ.α. Πολλά είναι και τα Easter Eggs που έχουν προστεθεί στο παιχνίδι. Θα δούμε πολλές αναφορές σε παιχνίδια και ταινίες, όπως τα Matrix, The Shining, Batman, Terminator, Breaking Bad και πολλά ακόμη, το αγαπημένο μου όμως είναι η GLaDOS (Portal) που θα την “συναντάμε” κατά την διάρκεια του Epistrophy mission.

Σίγουρα δεν θα μείνετε παραπονεμένοι ούτε από το περιεχόμενο ούτε από τους χαρακτήρες που θα συναντήσετε κατά την ενασχόληση σας με τον τίτλο της CDPR και αυτό είναι το πιο δυνατό χαρτί του παιχνιδιού, τουλάχιστον στην έκδοση του για τις κονσόλες. Αυτό το αναφέρω γιατί πιστεύω πως οι Gameplay μηχανισμοί δεν είναι κάτι το τρομερό, ούτε κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν και πιθανότατα με πολύ καλύτερη υλοποίηση. Όλο το παιχνίδι είναι μια μίξη των Deus Ex, GTA, Systemchock με ορισμένα νέα στοιχεία που όμως δεν είναι αρκετά ώστε να δώσουν στο Cyberpunk 2077 την δική του ταυτότητα.

Cyberpunk 2077 - Review

To Shooting δεν είναι κάτι το εντυπωσιακό και λειτουργεί απλά οκ, χωρίς να μας ενθουσιάζει, με εξαίρεση ορισμένα όπλα που η χρήση τους είναι πραγματικά απολαυστική. Η οδήγηση μέσα στην Night City επίσης δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο και σίγουρα σε χειρότερο κατά την γνώμη μου επίπεδο από αυτή που είχαμε δει σε παλιότερα Open World παιχνίδια (πχ GTA V). Υπάρχουν μικρές διαφορές στην οδηγική συμπεριφορά που προφέρει το κάθε όχημα και για ένα μικρό διάστημα οι βόλτες μέσα στον κόσμο του παιχνιδιού έχουν ένα ενδιαφέρον, όμως γρήγορα θα νιώσετε πως η μετακίνηση με τα πόδια και τα Fast Travel Points είναι πιο βολική και εύχρηστη. Την οδήγηση μέσα από την εσωτερική κάμερα την βρήκα σε μεγάλο βαθμό άβολη για να μην πω αδύνατη και ακουστώ υπερβολικός, όπως και να έχει πιστεύω πως πολλοί λίγοι από εσάς, θα την επιλέξουν για το διάστημα που θα είναι σε κάποιο όχημα.

Ο Stealth μηχανισμός που έχει ενσωματωθεί στο παιχνίδι δεν λειτουργεί όσο καλά θα έπρεπε με αποτέλεσμα σε σχεδόν κάθε αποστολή να καταλήγετε σε All Guns Blazing λύσεις. Το χακάρισμα σε κάμερες, μηχανήματα αλλά και στα “εμφυτεύματα” που έχει ο κάθε εχθρός πάνω του, μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό αυτό το Gameplay Path και λειτουργεί αρκετά καλά, όμως η πολύ κακή AI των χαρακτήρων τινάζει στον αέρα κάθε προσπάθεια σχεδιασμού και οργάνωσης για την ολοκλήρωση της αποστολής. Δυστυχώς για την CDPR η ΑΙ όλων των NPC είναι τραγική. Εχθροί, αστυνομία μέχρι και ο απλός κόσμος που κυκλοφορεί στον δρόμο, παρά είναι “χαζοί” για τέτοιου επιπέδου παιχνίδι. Χωρίς καμία υπερβολή μιλάμε για μία από τις χειρότερες AI σε Open World τίτλο.

Όσο προχωράμε στο παιχνίδι και κερδίζοντας level θα μπορούμε να δυναμώσουμε τον χαρακτήρα μας ξοδεύοντας τους atribute και Perks πόντους που κερδίζουμε μέσα στο skill tree που υπάρχει. Υπάρχουν διαθέσιμα 5 βασικά Atributes τα, Reflexes, Body, Technical Ability, Intelingence και Cool, ενώ κάθε ένα από αυτά περιλαμβάνει και μια σειρά από διαφορετικά Perks, που δίνουν νέες δυνατότητες στον χαρακτήρα μας ή ενδυναμώνουν της ήδη υπάρχουσες. Δυστυχώς τα Perks δεν ένιωσα πως προσέφεραν κάτι τόσο σημαντικό στον χαρακτήρα μου, αφού πιστεύω πως με όποια σειρά και να τα ξεκλειδώσετε πάλι δεν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα στην εξέλιξη του παιχνιδιού, ακόμα και στα μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας. Την ίδια ακριβώς εντύπωση μου δημιούργησε και το Crafting system, που πολλές φορές νιώθεις πως έχει προστεθεί στο παιχνίδι απλά για να υπάρχει.

Cyberpunk 2077 - Review

Όσοι αγαπάτε τα looter shooter  παιχνίδια θα περάσετε όμορφα στην Night City αφού παντού μέσα στην πόλη και σε κάθε αποστολή θα βρίσκετε πράγματα για να lootάρετε. Το κακό είναι πως η ποικιλία είναι πολύ μικρή και από ένα σημείο και μετά ξενερώνεις από τα πολλά τασάκια και δονητές που έχεις στο Inventory. Χωρίς καμία υπερβολή αυτά τα 2 ειδικά θα τα βρείτε μέχρι και σε καταψύξεις….Δυστυχώς όλα τα παραπάνω στο τέλος δημιουργούν στον παίκτη το συναίσθημα πως έχει να κάνει με ένα παιχνίδι στο οποίο πρόσθεσαν πολλούς διαφορετικούς μηχανισμούς, που όμως είναι ασύνδετοι μεταξύ τους και καθόλου Balanced. Μόνο και μόνο η δυνατότητα για δημιουργία τεράστιου αποθέματος από Healing Items και Grenades και το Spamάρισμα τους σε κάθε μάχη, δείχνει πως κάτι δεν πάει καλά.

Το Inventory είναι η αλήθεια πως είναι λίγο χαοτικό, ενώ ο σχεδιασμός του δεν βοηθάει για εύκολη περιήγηση στα διαφορετικά tabs και την εξερεύνηση όλων των αντικειμένων που έχουμε στην κατοχή μας. Τα όπλα που βρίσκουμε κάθε φορά είναι πάρα πολλά, με ένα μικρό ποσοστό αυτών όμως να αξίζουν, σιγουρά όμως πρέπει ανά τακτά χρονικά διαστήματα να ελέγχεται το Loot σας για τυχόν καλύτερο εξοπλισμό. Ευτυχώς τα lvl του κάθε αντικειμένου είναι χωρισμένα και χρωματικά, έτσι ευκολά μπορείτε να καταλάβετε αν κάποιο loot αξίζει να ασχοληθείτε μαζί του.

Το πιο απογοητευτικό από όλα όμως για μένα προσωπικά είναι η εμφάνιση του χαρακτήρα μας, αφού οι περισσότερες στολές που θα βρούμε στο παιχνίδι είναι ασύνδετες, άστοχες και υπερβολικές ακόμα και για το concept του παιχνιδιού, που προφέρει μια κάποια ελευθέρια σε αυτό το κομμάτι. Πραγματικά ευχαριστώ την CDPR που έκανε το παιχνίδι first person και δεν αναγκάζομαι συνεχώς να βλέπω τον V με μπαντάνα στο κεφάλι, εξάρτηση, Babylino και κάλτσα με παντόφλα…

Cyberpunk 2077 - Review

Και ήρθε η ώρα να μιλήσουμε και για τον τεχνικό τομέα του παιχνιδιού. Πολλά έχουν ακουστεί και γραφτεί για το Cyberpunk 2077 στις κονσόλες και πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα. ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν είναι υπερβολές ούτε αυτά που γράφονται, ούτε αυτά έχουμε πει κατά καιρούς στα Social Media και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν τα αναφέρουμε για να “κερδίσουμε” κάτι η για να το παίξουμε διαφορετικοί. Το Cyberpunk 2077 είναι το παιχνίδι στο οποίο έχω συναντήσει τα περισσότερα Bugs και Glitches τα τελευταία 30 χρόνια που παίζω video games. Δεν θα κάτσω να αναφερθώ λεπτομερώς σε όλα αυτά που συνάντησα κατά την ενασχόληση μου με τον τίτλο, γιατί είναι τόσα πολλά που πραγματικά δεν υπάρχει λόγος. Θα σταθώ μόνο σε αυτά που μου κόστισαν καμία 25αριά ώρες Gameplay από χαμένα Save, κολλημένους χαρακτήρες σε Main Quests που δεν εμφανίζονταν ούτε μετά από Load και πόσα ακόμα.

Το παιχνίδι όταν κυκλοφόρησε και με το Day one Patch δεν βλεπόταν στα Base XBOX One και PS4 ενώ τα Frames σε απαιτητικές σκηνές έπεφταν σε τραγικά χαμηλό επίπεδο. Μετά το 1.04 fix τα πράγματα κάπως πήραν τον δρόμο τους ενώ μετά το 1.05 και 1.06 το παιχνίδι τρέχει σχετικά καλά στις παλιότερες κονσόλες και αρκετά καλά στις Next Gen, αν αναλογιστούμε πως στην ουσία τα XBOX Series X|S τρέχουν την έκδοση του One X βελτιστοποιημένη και όχι μια καθαρά Next Gen έκδοση του παιχνιδιού.

Το παιχνίδι στις κονσόλες σίγουρα αυτή την στιγμή δεν είναι στο επίπεδο που πιθανότατα θα ήθελε η CD Project Red, αφού ακόμα και μετά το πρόσφατο Patch, συνάντησα νέα bugs που δεν είχα δει παλαιοτέρα και η κατάσταση θυμίζει λερναία ύδρα, αφού ένα πρόβλημα φτιάχνει το Studio και δύο εμφανίζονται από το πουθενά. Είναι τόσα πολλά και τόσο random τα προβλήματα, που αδυνατώ να φανταστώ πως θα εξαλειφθούν από το παιχνίδι, απλά είμαι σίγουρος κάποια στιγμή θα φτάσουν να είναι τόσα, που δεν θα επηρεάζουν την συνολική εμπειρία. Για να καταλάβετε ποσό μεγάλο πρόβλημα έχει ο κώδικας του παιχνιδιού θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Τα περισσότερα από τα Bugs που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο σε διάφορα Videos κτλ, ΔΕΝ τα έχω συναντήσει εγώ ο ίδιος, αλλά έχω δει πολλά άλλα διαφορετικά, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν άτομα που συναντούν πολύ λιγότερα και μικρότερης σημασίας. Πραγματικά ένα μπάχαλο που δεν έχει προηγούμενο, το οποίο συνεχίζεται και μετά το 1.06 fix.

Είναι αρκετοί αυτοί που ρωτούν, πως είναι δυνατόν οι μισοί να το απολαμβάνουν και οι άλλοι μισοί να το βρίζουν. Αυτό συμβαίνει γιατί έχει να κάνει με την προσωπική εμπειρία του καθενός, την υπομονή του και το κατά ποσό είναι διατεθειμένος να συγχωρήσει διάφορες καταστάσεις. Το παιχνίδι ΔΕΝ είναι άσχημο σε καμία περίπτωση στα PS4 Pro και One X, πόσο μάλλον στα Series X και PS5, όμως δεν έχει καμία σχέση οπτικά τουλάχιστον με την έκδοση του στα High End Pc (που και εκεί συναντάμε έναν τεράστιο αριθμό από Bugs)

Η Night City είναι χωρίς καμία αμφιβολία η πιο μεγάλη, πολύπλοκη και εντυπωσιακή πόλη που έχουμε συναντήσει σε Open World παιχνίδι. Είναι πολλές οι φορές που νιώθεις χαμένος λόγο του μεγέθους της και άλλες τόσες που νιώθεις δέος από τον σχεδιασμό και την επιβλητικότητα της. Όμως είναι αυτά τα καταραμένα τεχνικά προβλήματα, που δεν σε αφήνουν να την απολαύσεις, που χαλάνε το δέσιμο με χαρακτήρες, καταστάσεις και καταστρέφουν το immersion.

Από την άλλη ο ήχος του παιχνιδιού είναι σε πολύ καλά επίπεδα, με το πανέμορφο  Soundtrack του Marcin Przybyłowicz να πλαισιώνεται από αρκετά και καλά Licenced τραγούδια. Οι 10 διαφορετικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί (Ritual FM FtW) που είναι διαθέσιμοι την ώρα της οδήγησης μας επιτρέπουν να μετακινηθούμε στην πόλη ακούγοντας κάτι που να ταιριάζει περισσότερο στα γούστα μας, μιας και οι επιλογές σε είδη είναι αρκετές. Τα Voice Over των χαρακτήρων κυμαίνονται και αυτά σε πολύ υψηλά επίπεδα και είναι ένας τομέας που πρέπει να βγάλουμε το καπέλο στην CDPR, αφού έχει κάνει καταπληκτική δουλειά.

Cyberpunk 2077 - Review

Μετά από τόσες ώρες μέσα στον κόσμο του παιχνιδιού, το συμπέρασμα που έβγαλα είναι πως η CDPR αν και ανακοίνωσε το παιχνίδι πριν την κυκλοφορία των XBOX One και PS4, το τελικό αποτέλεσμα είναι κάτι που σίγουρα δεν απευθύνετε στους κατόχους αυτών τον κονσολών. Το Cyberpunk 2077 είναι ένας τίτλος που έχει σχεδιαστεί για High End PCs και τις κονσόλες επόμενης γενιάς. Το παιχνίδι στο XBOX One και PS4 δεν θα έπρεπε να έχει κυκλοφορήσει, τουλάχιστον σε αυτή την μορφή. Σε αντίθεση με όσα μας είχε δείξει τα προηγούμενα χρόνια το Studio, ο χειρισμός του λανσαρίσματος του νέου της τίτλου στις κονσόλες, φτάνει στα όρια του Scam. Δεν είναι δυνατόν να μην ξέρεις σε τι κατάσταση βρίσκεται το παιχνίδι, δεν δίνεις τυχαία για Review κωδικούς μόνο για την έκδοση του PC, ούτε βγάζεις προς τα έξω λίγες ημέρες πριν την κυκλοφορία του από τα πιο επίσημα χείλη, πως το παιχνίδι στις παλιές κονσόλες παίζει ανέλπιστα καλά. Θέλησαν με πονηρό τρόπο να πάρουν στα χέρια τους τα χρήματα του κόσμου, για ένα προϊόν που μπορεί να χαρακτηριστεί υπό συνθήκες και unplayable. Κορόιδεψαν τον κόσμο και δυστυχώς όσο και να προσπαθούν κάποιοι να το καμουφλάρουν όλο αυτό, το μόνο που καταφέρνουν είναι να εκτίθενται.

Το Cyberpunk 2077 σίγουρα δεν είναι κακό σαν παιχνίδι, όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί στις κονσόλες να σταθεί αντάξιο του hype που είχε δημιουργηθεί και φυσικά δεν έχει καμία σχέση με όσα παρουσίαζε το προηγούμενο διάστημα η CDPR. Αν έχετε γερά νεύρα, μπορείτε να δοκιμάσετε άμεσα την τύχη σας στην Night City σε οποιαδήποτε κονσόλα, αν και εγώ θα σας συμβούλευα να περιμένετε ώστε να κυκλοφορήσει η Next Gen έκδοση του, και να απολαύσετε το παιχνίδι όπως του πρέπει.


Ευχαριστούμε την Bandai Namco και το ΧΒΟΧ που μας παραχώρησαν το παιχνίδι για τις ανάγκες αυτού του Review

Δοκιμάστηκε σε : XBOX Series X – XBOX One S|X
Developer : CD Project Red
Εκδότης : CD PROJEKT REDBandai Namco (Retail)
Ημερομηνία Κυκλοφορίας : Πέμπτη , 10 Δεκεμβρίου 2020

6
ΜΕΤΡΙΟ
  • Cyberpunk 2077 6

Με την περιήγησή σας στο xbox365.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Διάβασε περισσότερα